pondelok 7. septembra 2015

Offline time...

Ahojte pri dalšom príspevku. Tento článok bude o niečom, čo nazývam ,,OFFLINE TIME,,.
Poznáte tie dni kedy sa vám nič nechce ? Len sedíte doma za notebookom a rozmýšlate ako toľko vecí zariadiť. Všetko sa vám sype na hlavu. Aj ja mávam takéto problémy. Ale aj keď toho je už niekedy naozaj moc, je dobré proste totálne ,,vypnúť,,. Nechať všetky starosti chvíľu tak a oddýchnuť si. Nabrať nové sily. Podľa mňa najlepším zdrojom kľudu je príroda. Skúste hľadať čo najmenej dotknutú prírodu, tá má väčšiu moc. Znie to trošku ako v rozprávke, ale myslím, že je to naozaj také čarovné :). Niekedy jednoducho vybehnúť na lúku, prejsť sa do lesa...
Aj keď je len začiatok roka  mám pocit, že celé dva mesiace oddychu a ,,nabíjania,, sa pozitívnou energiou, mi zobrali len prvé tri dni školy. Skoré vstávanie, úlohy (áno , už to začína), učenie sa... Potrebovala som ešte aspoň na jeden deň vypadnúť. Išli sme s kamarátkou na ich chatu. Kamarátka rada fotí, tak vám tu dám aj pár fotiek odtiaľ, ale nefotila som ich ja."http://myideasphotoworld.blogspot.sk" = toto je ona tak ju určite pozrite, veľmi šikovná.
Aj keď už prázdniny niesú, stále môžete čerpať energiu. Stačí nájsť to správne miesto a tú správnu činnosť. Zašiť sa niekam do prírody a dúfať, že vám dá viac ako my dávame jej. Ďalšou možnosťou je šport. Šport je úžasná vec na odreagovanie sa a slúži aj na zlepšenie nálady. Po stresujúcom dni ísť si len tak zabehnúť...
Najlepšie do prírody (ak je to možné). Máte dve veci v jednom :). O toto som sa s vami chcela podeliť. A ako vy trávite svoj offline time ? Určite mi napíšte do komentu. 

                                              





                                                             Aj upršaný deň využite naplno.



                                                                      

1 komentár: